11.2.09

Lõbus ajaviitemäng "Tema on"

Avastasin Facebook'is, et paar sõpra on teinud üleskutse proovida mängu "Tema on" - asendage Google'is "Tema" oma nimega - näiteks "Andri on" ning googeldage siis. Esimesed kümme tulemust riputage aga üles. Ma ei viitsi Facebook'i risustada, ma teen seda oma blogis. Väga naljakas, igatahes.
  • "Andri on andekas noormees. Tundub, et tal on ka töötahet ja soovi piltide nimel vaeva näha."
  • "Kaupo sul oli oigus, Andri on jah pooletoobine....(enam pole uldse naljakas)"
  • "Andri on kahtlemata looduse ja. metsade laps."
  • "andri on vist FBIst.tumeda taustaga mees."
  • "Andri on loll." [muide, selle autor olen ma ise :)]
  • "Andri on üks tohutult kena ja kallis sõber :) :*"
  • "Näed, Andri on 14 ja ta juba kirjutab! Aga mida ta kõike veel teha oskab, kui ta on 18? Või 28?"
  • "Andri on selline peace-man suuresti tänu sellele, et mul endal oli mingi hetk selline rahukuulutamise-tuju."
  • "Andri on vahepeal Jaanimõisa tagasi kihutanud ja kaalu ära toonud."
  • "Andri on alati oma blogis erutunud, kui ma olen homoteema ette võtnud."
:-)

1 comments:

PETER MULLER said...

Mul on nii hea meel, et kohtasin Dr Adeleke ta aitas mul anda kokkutuleku loitsu minu naine, ta jättis mind ilma tõelise põhjuseta, ta ütles mulle, et ta on tagasi 48 tunni jooksul, minu üllatus ta tuli tagasi ja nüüd meil on parim aeg meie elu koos kunagi tagasi tulles, meie armastus on muutunud tugevamaks kui varem. Kui teil on mingeid probleeme oma suhet palun ärge kartke võtta ühendust nende suur ja võimas arst aoba5019@gmail.com või WhatsApp teda edasi + 27740386124